کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1215GXR از سیستم های سرمایشی و گرمایشی شرکت ال جی می باشد. ال جی از شرکت های تولید لوازم و قطعات الکترونیکی است که چندین سال است در حوزه ی تولید این قطعات فعالیت دارد. می توان گفت که ال جی به تولید انواع متفاوتی از سیستم های تهویه هوا می پردازد.

کولر گازی 12000 ال جی در بین این انواع متفاوت کولر، مدلی است که تولید می شود و به شکل های دیواری، پنجره ای و قابل حمل تولید شده اند. بعضی از این کولرهای گازی دارای سیستم اینورتر هستند و بعضی از آن ها نیز فاقد اینورتر می باشند. همین طور بعضی از کولر گازی های ال جی فقط سیستم سرمایشی و بعضی نیز دارای هر دو سرمایشی و گرمایشی می باشند.

از ویژگی های کلی کولر گازی 12000 ال جی این است که سرعت آن ها دارای دکمه های تنظیم روی ریموت و همچنین دارای ال سی دی می باشند. همه ی آن ها همچنین دارای برگه ی میزان مصرف انرژی می باشند که می توان با آن ها میزان مصرف سالانه را اندازه گیری نمود.
در ادامه ی این مطالب درباره ی نوعی از کولر گازی 12000 ال جی که دارای مدل LP1215GXR که قابل حمل است توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

مشخصات کلی کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1215GXR:

این کولرگازی ال جی 12000 مدل LP1215GXR همان طور که از نام آن پیدا است دارای BTU 12000 می باشد. این کولر گازی توانایی انجام رطوبت زدایی را با انجام تهویه رطوبت زدا خواهد داشت. این کولر گازی از نوع کولرهایی است که قابل حمل می باشد. همچنین این تهویه دارای سیستم هواکش در حال تابش می باشد.

امکانات کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1215GXR:

کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1215GXR دارای ۳ سرعت کم، متوسط و زیاد در تنظیم سرعت می باشد. این کولر دارای دریچه ای است که از محیط بیرون هوا را دریافت و به داخل محیط اتاق می آورد و همچنین دارای اگزوزی است که می تواند هوای مصرف شده ی داخل اتاق را به بیرون بفرستد و این گونه هوای داخل اتاق همیشه تازه و مطبوع خواهد ماند.

کولرگازی ال جی 12000 دارای کنترل ترموستات و کمپرسور دوار می باشد. تخلیه ی هوا در این دستگاه از ناحیه جلوی دستگاه است و دارای صفحه نمایش ال سی دی است. کولرگازی 12000 ال جی دارای عملکردی برای کاهش میزان انرژی مصرفی می باشد.

این سیستم تهویه هوا اگر هنگام روشن بودن دچار قطعی برق شود، با وصل شدن دوباره ی برق به همان فعالیت قبل ادامه خواهد داد. درب این سیستم به صورت اتوماتیک باز و یا بسته خواهد شد. سیستم تهویه هوای ال جی با داشتن نشان استاندارد انرژی امکان محاسبه سالانه ی میزان انرژی را بر حسب تعرفه و همچنین میزان استفاده از دستگاه خواهد داد. از ویژگی های خوب این کولر گازی 12000 ال جی این است که فیلتر آن به راحتی درآمده و به راحتی نیز نصب می شود. این فیلترها را می توان با شستشو دادن مجددا استفاده نمود.

سایر مشخصه های کولر گازی 12000 ال جی LP1215GXR:

همان طور که در متن های بالا به آن اشاره شد این سیستم به صورت قابل حمل می باشد و هر جایی از اتاق یا منزل می توان آن را جای گذاری و از هوای مطبوع محیط لذت برد. ولی باید گفت که این کولر گازی دارای کیت هایی می باشد که هنگام ‌نصب این کولرهای گازی از آن ‌ها استفاده می شود. وقتی بخواهید از این کولر گازی قابل حمل به عنوان کولر گازی پنجره ای استفاده کنید این کیت مناسب استفاده خواهد بود.

به وسیله این کیت ها می توان کولر گازی را با اندازه پنجره کاملا مطابقت داده و به راحتی کولر را نصب نمود. عملکرد BTU در این کولر گازی 12000 ال جی، 12000 می باشد. هنگام خرید کولرهای گازی به نیاز خانه یا محل مورد استفاده کولر باید توجه نموده تا سیستم تهویه ای باBTU  مناسب تهیه کنید.

کولر دارای جریان هوای خشکی نیز می باشد که این عمل خاصیت رطوبت زدایی داشته و از ایجاد هوای مرطوب در محیط خانه جلوگیری می کند. پس می توان گفت که این کولر گازی برای هر شرایط آب و هوایی کاملا مناسب می باشد و به نوعی مناسب هر فصلی است. ریموت دستگاه تهویه ال جی دارای دکمه هایی استاندارد است که برای خاموش و روشن کردن دستگاه، تنظیم سرعت دستگاه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود این ریموت می توان گفت سیستم تهویه کنترل از راه دور می باشد.

همان طور که گفته شد هنگام خرید کولر گازی به مشخصات خانه ی خود یا محل کار خود توجه نمایید تا بتوانید کولر گازی مناسبی را خریداری نمایید. همچنین هنگام خرید به BTU و دفترچه راهنمای کولر گازی و ضمانت اصل کالای شرکت تاپ فروش توجه فرمایید. این کولرگازی 12 هزار ال جی مدل LP1215GXR دارای 1 سال ضمانت قطعات و عملکرد کولر می باشد.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

info@topfroosh.com

 

سایت هدف:

 

https://www.friopecas.com.br/ar-condicionado-split-lg-dual-inverter-12000btu-frio-s4uq12ja3wf-127volts/p

 

https://sn.loozap.com/split-lg-inverter-12000btu-1.5cv-dakar/11624439.html