کولرگازی ال جی از پوشش خوبی برخوردار است و از کیفیت بالایی، قیمت مناسب و مصرف کم برخوردار است. برای کشف سایر ویژگی‌های سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی و انتخاب بهترین موارد در هنگام خرید به ما بپیوندید.

کولرگازی ال جی به دو نوع تقسیم می‌شوند: اسپلیت و پنجره‌ای که اکثر افراد به دلیل عملکرد مناسب‌تر، به اسپلیت آن سوئیچ شده‌اند. کولرگازی ال جی از نوع پنجره‌ای هیچ کس زیر بارش نخواهد رفت، زیرا شما نیاز به برش در دیوار دارید. علاوه بر این، نوع اسپلیت این تهویه هوا نمای بهتری دارد.

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار با مارک LG همراه است. در این بخش، تهویه مطبوع ال جی را در بین محصولات ال جی بررسی خواهیم کرد.

قابلیت سرمایشی کولر گازی ال جی

فناوری خنک کنندگی در سیستم تهویه مطبوع ال جی با اینورتر V همراه است و با روشن شدن سیستم تهویه هوا موتور به سرعت شروع به کار می‌کند و در همان زمان، دمای هوا را در هیچ زمان و به میزان مطلوب منتقل می‌کند. سپس پس از تعادل در محیط اینورتر در سیستم تهویه مطبوع LG تغییر می‌کند و باعث می‌شود دمای اتاق با کمترین مصرف انرژی به حد مطلوب برسد. کندتر سرعت، مصرف انرژی کمتر و خنک کننده کافی از مزایای تهویه مطبوع LG است.

خروجی هوا در کولر گازی ال جی

خروجی هوا در کولر گازی ال جی دوال اینورتر بسیار قدرتمند است و می‌تواند در یک دقیقه دمای محیط را به هفت درجه کاهش دهد.

وجود تیغه‌های چهار طرفه در سیستم تهویه مطبوع LG منجر به توزیع هوای کارآمد در کلیه جهت‌های اتاق شده است. همچنین می‌توانید تیغه‌های افقی و عمودی را به صورت دستی بچرخانید تا تنها بخشی از اتاق خنک شود. باد در سیستم تهویه مطبوع ال جی آنقدر قوی است که می‌توانید آن را از فاصله 30 فوت دور احساس کنید.

کیفیت در کولر گازی ال جی

ما همیشه و همه جا در مورد کیفیت و مزایای برند ال جی شنیده‌ایم. در دنیای امروز و با افزایش تعداد مارک‌های مختلف موجود در بازار، رقابت بسیار دشوار شده است و هر شرکت به خوبی می‌داند که اگر استانداردهای لازم را رعایت نکند، به سرعت از چرخه رقابت خارج می‌شود و دیگر جایی در بازار نخواهد داشت. برند ال جی همچنین توانسته کیفیت و استانداردهای محصولات خود را به خوبی ثابت کند و در سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی به وضوح قابل مشاهده است. بنابراین از کیفیت تهویه مطبوع ال جی خود راضی باشید و از خرید آن نگران نباشید.

ظاهری زیبا در کولر گازی ال جی

علاوه بر کیفیت، ظاهر همیشه مهم بوده است. سیستم تهویه هوای ال جی نیز از نظر ظاهری زیبا است و می‌تواند کاملاً در قسمت بیرونی منزل شما جای بگیرد. سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی حتی در رنگ‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند و می‌توانند متناسب با همه سلیقه‌ها باشند. بنابراین نگران ناسازگاری تهویه هوا با دکوراسیون منزل خود نباشید، زیرا تهویه مطبوع ال جی نیز از زیبایی خانه خود مراقبت کرده است.

مصرف انرژی در کولر گازی ال جی

چنین ویژگی‌هایی وجود دارد:

• مبدل حرارتی

• چهار خروجی هوا

• فناوری اینورتر V

این باعث افزایش راندمان تهویه مطبوع ال جی شده است.

موتور کولر گازی ال جی در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر است. این موتور دارای گشتاور بالا و آهنربای نئودیمیم است که هوا و فشار استاتیک زیادی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، موتور هموارتر عمل می‌کند و نویز نیز کمتر می‌شود. تمام این ویژگی‌های موتور تهویه مطبوع ال جی باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی می‌شود.

سخن آخر:

تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق همه مواردی نیست که کولر گازی ال جی در اختیار دارد.

سایر امکانات:

• دوام بالای تهویه مطبوع LG.

• یونیزه کننده

• سر و صدای پایین

• تمیز کردن

• فیلتر سیکلوترون پلاسما

• حالت ذخیره انرژی

• فیلتر میکرومتر محافظ

• خدمات پس از فروش

(زمستان را با کولر گازی ال جی تجربه کنید)

 

منبع مقاله:

https://twitter.com/infojobmarket/status/1293822026705186817