داکت اسپلیت ال جی برای داشتن هوای بهاری در محیط حتی در گرمترین روزهای سال یک انتخاب عالی است. هرچه تابستان‌ها گرم‌تر می‌شوند و زمستان‌ها سردتر می‌شوند، بسیاری از افراد به دنبال تهویه مطبوع مناسب هستند و آرزوی دمای متوسط 24 درجه دارند. اسپلیت های داکتی یا داکت اسپلیت یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه هوا است. سرما و گرمای معتدل و مداوم، سر و صدای کم، گرد و غبار کمی و تمیز بودن و موارد مشابه باعث شده است که داکت اسپلیت امروز بسیار محبوب شود.

LG به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در لوازم خانگی، دارای داکت اسپلیت های با کیفیت بالا در خط تولید خود است. داکت اسپلیت ال جی در انواع و مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به کاربرد خود، مدل بهینه خود را انتخاب کنید. تمام محصولات ال جی در کره ساخته می‌شوند و در بالاترین سطح کیفیت ارزیابی می‌شوند. در ادامه برخی از ویژگی‌های داکت اسپلیت ال جی را معرفی خواهیم کرد.

تنوع برای هرسلیقه ای

داکت اسپلیت ال جی در مدل‌های مختلف، با قابلیت‌ها و در اندازه‌های مختلف مونتاژ و تولید می‌شود. بنابراین، می‌توانید داکت اسپلیت خود را متناسب با کاربر خود انتخاب کنید. به طور کلی، اندازه و توان الکتریکی یک داکت اسپلیت مهم‌ترین فاکتور در خرید شما خواهد بود. مدل‌های باریک کمترین اندازه و قدرت را دارند و مدل‌های Big Duct بیشترین قدرت و اندازه را دارند. اگر فضای کمی دارید و به نیروی زیاد احتیاج ندارید، می‌توانید یک مدل باریک را انتخاب کنید.

مدل‌های باریک دارای قدرت 5 تا 10 کیلو وات هستند. همچنین موتور تهویه خارجی آنها از نظر اندازه کوچک است و اگر فضای شما بزرگ است می‌توانید در محدوده 15 تا 23 کیلو وات یکی از مدل‌های دارای قدرت الکتریکی را انتخاب کنید. این مدل‌ها به عنوان مدل‌های Big Duct شناخته می‌شوند. چه داکت اسپلیت LG Slim یا یک داکت بزرگ را انتخاب کنید، تهویه هوا با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

LG Duct Splits تهویه هوا را با میانگین 12.5 متر مکعب در دقیقه انجام می‌دهد. این تهویه از هوای راکد جلوگیری می‌کند و جریان هوای مطبوع را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فناوری ساخت داکت اسپلیت ال جی

استفاده از فناوری اینورتر باعث شده است که بسیاری از مدل‌های Duct Split LG دارای چندین مزیت نسبت به مدل‌های قدیمی باشند. ساخت و مهندسی بدنه دستگاه و همچنین اتصالات و سیستم تغذیه آن کاملاً بهینه و ایده ال است. ابعاد داکت داخلی ال جی 900*190*700 میلی متر است و وزن آن حدود 23 کیلوگرم است. شما می‌توانید همزمان با کمترین فضای، در زیر سقف کاذب، گرمایشی و سرمایش داشته باشید.

همچنین به دلیل داشتن درجه انرژی A از کمترین میزان مصرف انرژی استفاده کنید. امکان اتصال به کویل ها و مخازن آب گرم برای تأمین تهویه مطبوع بالا در روزهای سرد زمستان بسیار ساده‌تر بوده و نیاز به مصرف انرژی کمتری دارد. چنین مواردی به دلیل کارآیی داکت اسپلیت های ال جی از فناوریهای فعلی کمپرسور اینورتر است. همچنین استفاده از این داکت اسپلیت ها با گازهای کمتر خطرناک و کارآمد مانند R-410A باعث کاهش مجدد هزینه‌ها و در صرفه جویی در شما می‌شود.

استفاده لذت بخش از داکت اسپلیت ال جی

تأمین هوای خنک اگر همراه با سر و صدای کم و الودگی کم باشد لذت بخش است. LG Duct Split همچنین امکان تهیه هوای تازه از طریق لوله‌های Fresh Air را دارد. بنابراین، ضمن استفاده از داکت اسپلیت خود، با کمترین میزان گرد و غبار، الودگی، گازهای مضر و غیره مواجه خواهید شد. همچنین می‌توانید به راحتی به LG Duct Split متصل شوید.

برنامه عملیاتی دستگاه خود را برای هفته آینده مشخص کنید، سنسورهای دما را برای تثبیت دما فعال کنید و حتی عملکرد دستگاه را از طریق تلفن هوشمند خود نظارت کنید. همه اینها در کمترین میزان الودگی صوتی و سر و صدا. حجم خروجی داکت اسپلیت های ال جی بیش از 40 دسیبل نخواهد بود. به آهستگی نسیم بهاری!

جمع بندی

LG Duct Split به دلیل ظرفیت تهویه مناسب و همچنین قابلیت‌های بی شماری که بر روی آن نصب می‌شود، در مکان‌هایی که نیاز به دریافت خنک کننده، گرمایش و تنظیم هوا به طور همزمان از یک دستگاه دارند، گزینه مناسبی است. همچنین طبق نظر کاربر می‌توانید بهینه‌ترین و کارآمدترین مدل را از بین مدل‌های مختلف LG Duct Split انتخاب کنید.

 

سایت هدف:

https://www.facebook.com/ijmarket/posts/1609107865929376