طریقه عملکرد کولرگازی 18000 اجنرال

 

کولرگازی 18000 اجنرال، هوای سرد را توسط سیستم تبرید تولید می کند. در داخل کولرگازی اجنرال 18000 دو مجموعه از سیم پیج ها وجود دارد که توسط یک کندانسور به یکدیگر مرتبط شده اند. یکی از کویل(سیم پیچ) ها همیشه سرد و دیگری داغ می باشد. مواد شیمیایی موجود در کویل به طور تکرار پذیر دچار تبخیر و میعان شده، با انجام این فرایند و دمیده شدن هوا بر روی این کویل ها فرایند خنک سازی صورت گرفته و باد سرد تولید می شود. کویل های سرد هم چنین باعث حذف رطوبت از هوای موجود شده، این عمل پیچیده در کولر گازی 18000 اجنرال همانند تشکیل قطره های آب بر روی قوطی خنک نوشابه می باشد، این دلیل عمده چکه کردن کولر گازی می باشد. قسمتی از آب تولیدی در کویل ها مجددا تبخیر شده و موجب خنک نگه داشته شدن سیم پیچ ها شده و بقیه آب تولیدی از دریچه پشتی دستگاه به بیرون هدایت می شود.
مشاهده این که دستگاه تهویه آب تولید می کند(چکه کردن کولر گازی) در کل نشانه خوبی برای کارکرد صحیح کولرگازی اجنرال 18000 می باشد. اگر کولر شما آب را به میزان قابل توجه تولید نکند می تواند بیان کننده مشکلی در عملکرد دستگاه باشد. آب تولیدی ممکن است به قسمتی غیر از محل اصلی خود نفوذ کرده باشد یا این که به صورت بلور های یخ بر روی کویل ها منجمد شود.

چکه کردن آب از کولرگازی 18000 اجنرال
درجه حرارت بیشتر در فصل تابستان موجب افزایش رطوبت موجود در هوا می شود. رطوبت به معنای آب موجود در هوا به صورت بخار شده می باشد. یکی از راه هایی که موجب تهویه هوای منازل شده حذف این رطوبت توسط دستگاه تهویه می باشد، در نتیجه هوای خنک مطبوع توسط کولر به داخل خانه هدایت می شود. برخورد هوای گرم مرطوب به بدنه سرد دستگاه نیز می تواند موجب چکه کردن کولر گازی شود.

منبع:


https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/کولر-گازی-دی-سی-اینورتر-۱۸۰۰۰-اجنرال-۲۰۱۸-مدل-asgs18lfca-با-گرید-

a-فروشگاه.html

منابع:


shorturl.at/kvyZ9
https://bit.ly/2RrUWH7
https://tinyurl.com/rn6gsku
https://is.gd/vOHe7H
https://v.ht/QMZN
http://i3t.ir/3v7CI
http://gg.gg/fz7n1
https://opizo.com/LlMN1C
http://bit.do/fjXS7
https://b2n.ir/482084